2013. július 9., kedd

Kilépés a kényelmi zónátokból






Kilépés a kényelmi zónátokból

Robbyne, Fehér Farkas

Sződd a hálót!

Fehér Farkas utazásai

Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Stepping Out of Your Comfort Zone  – July 1, 2013 – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/


A „kilépés a kényelmi zónádból” szavaknak egy új jelentését fedeztem fel, ahogy kiléptem egy parányi mentális ösvényre. Nem nagy dolog, hacsak nem álltok 54 emelet magasan Auckand felett Új-Zélandban, és nem álltok kinn a Sky Tower-en, 192 méterrel [629 lábbal] a talaj felett, korlátok [mellvéd] nélkül, hevederrel kikötve egy kötélkerékhez. Ragyogó kalandnak tűnt ez egy szombat délutánra, amikor felírattam Guy-t és magam. A kényelmi zónámon túli dolgot akartam tenni, hiszen most a Merkúr retrográdban van, és ez kétségtelenül a kényelmi zónámon kívüli út volt.

Az előző éjjelt egy nagyszerű kalanddal töltöttem, értekezve az időjárás tündéreivel, és megkértem őket, hogy biztosítsanak egy gyönyörű napot. Különösen napot kértem, szél nélkül. Ahogy a kora reggeli kompra felszálltunk a város felé, kezdtem megkérdőjelezni épelméjűségem, ahogy felnéztem a Sky Tower [Ég Torony] tetejére. Sokkal magasabb volt, mint egy héttel ezelőtt, amikor eszembe ötlött ez a briliáns ötlet. Hogyan lehetett ez – tűnődtem – ellenben egy szót sem szóltam.

Bejelentkeztünk, és elvittek minket a hátsó szobába, hogy felöltöztessenek a nagy kalandra, melytől csupán percek választottak el. Most, felöltözve a nagyon előnyös és stílusos élénk narancsszínű ruhába, Sam, a délutánra az idegenvezetőnk, bejelentette, hogy senki más nem tűnt fel, tehát a személyes túránk indulhat. Abban a pillanatban megkérdeztem, vajon a hiányzó résztvevők, kiknek nincs lehetőség a pénz visszatérítésére, tudtak valamit, amit én nem? Kezdett remegni a gyomrom, és mire elértük az 54. emeletet, már határozottan morajlott.

Ahogy kiléptünk a teraszra, és rábámultam a hihetetlen égre és tájképre alattam, lenyűgözött valóban. A puszta pánik még nem fészkelte be magát. Sam, a mindig türelmes vezetőnk azt mondta, hogy igazán áldottak vagyunk. Nem volt ilyen tiszta és pazar nap már hónapok óta. Köszönöm nektek időjárás tündérek! Szél sem volt, még egy enyhe szellő sem. Utána Sam rámutatott egy fém gyalogjáróra, melyre azt akarta, hogy kilépjek, így hozzá tudott csatolni engem a kábelhez. Nem volt merszem visszanézni férjemre. Guy nem szeret repülni, és én most ideráncigáltam a déli félteke legmagasabb gyalogjárójára, és éppen készültünk 360 fokot körbesétálni mellvéd nélkül.

Sam biztosított engem, hogy kapaszkodhatok a kötélbe, ha ez nagyobb biztonságérzetet nyújt számomra. Így tettem! Mereven kinéztem a Waitmata-öbölre, mely az Auckland-ot övező két öböl egyike. Neve azt jelenti maori nyelven, hogy „obszidián üveg”, és látványos vizeiről azt mondják, hogy úgy csillognak, mint a sötét vulkáni üvegek, melyeket a korai telepesek találtak a területen. Valóban sziporkázó volt. A leghatározottabban egy másik távlatból tekintettem a világra, mint ahogy valaha is néztem azelőtt. Gyomrom lenyugodott, lábaim még mindig működtek, és 192 méter, 54 emelet magasan sétáltam a világ felett.

Minden szám rendelkezik egy bizonyos erővel / hatalommal, melyet kifejezésre juttat az egyetemes alapelvekkel való kapcsolata által. A számoknak mindennel van kapcsolatuk a természetben, szerfelett hathatós, jelképes kifejezésekké téve. Az 54 a numerológiában [számmisztikában] a kilenccel egyenlő [5+4]. A kilences képviseli a megvalósítást, a kielégítést, a beteljesedést, és személyes sikerünket, hogy elérjük és hassunk körülményeinkre. A kilences kérve kér bennünket, ismerjük el saját belső tulajdonságainkat [attribútumainkat], és terjesszük ki ezeket a képességeket a világba, hogy egy pozitív és hatásos változást hozzanak.

A kilences szám kapcsolatban áll erősen a kínai sárkánnyal, a varázslat és hatalom / erő jelképével. Mivel éppen most érkeztem meg egy Kínában tett bámulatos utazásról, ez még erősebb üzenet volt számomra. Véghezvittem: túlléptem a kényelmi [komfort] zónámon, és felismertem, hogy csakúgy, mint az életben, egész idő alatt támogattak. Egy teljes kör, egy másik fejezet lelkem utazásában. Ha meg tudtam tenni ezt, bármit megtehetek. A beteljesedés, megvalósítás és elégedettség nagyszerű érzését éreztem abban a pillanatban.

Most volt itt az idő, hogy visszafelé igyekezzünk a földszintre, levegyem pompás narancsszínű ruhám, és ebédeljek. Majdnem éhen haltam. Guy nem próbált meg elnyomni engem, még mindig beszélt hozzám, és még mindig egy csillagos nap volt, és ragyogóan éreztem magam.

Nem azt mondom, hogy szükségetek van körbesétálni egy épületet 54 emelet magasan, egy kábelen felfüggesztve, hacsak nem vagytok olyannyira lelkesültek, hogy így tegyetek, hanem hogy valóban lépjetek túl kényelmi zónátokon, mialatt a Merkúr retrográdban van, és fedezzétek fel, hogy a világegyetem támogatni fog benneteket. Kétségtelenül látni fogtok dolgokat, melyeket azelőtt sosem, és nagyobb tisztaságot nyertek el. Engedjétek meg saját folyóvizeiteket gyöngyözni.

Ahogy közületek sokan tudjátok, egy igen különleges lelki út szervezésének folyamatában vagyok, a 2004-es évben Új-Zéland szent földjein keresztül, azonban ígérem, ez nem lesz benne az útitervben. Hacsak valaki természetesen nem szeretné ezt hozzáadni. Különleges elismerésem Melissa Lewis-nek, ki a 2010-es utunkon ott volt, és leugrott a Sky Tower-ből azért, hogy legyőzze félelmét. Még nagyobb hatást gyakoroltál rám, drága.

Kívánok nektek varázslatot a szivárványok földjéről, Robbyne

Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-nal a www.whitewolfjourneys.com honlapon.


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/

Translated by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumi-tudatossag.blogspot.hu/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/


Nincsenek megjegyzések: