2013. július 3., szerda

Asztrológiai információ 2013. június - július




Planetáris friss információ júniusra és júliusra
2013. június 28.


Robbyne, Fehér Farkas

Sződd a hálót!

Fehér Farkas utazásai

Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Planetary Update for June and July  – June 28, 2013 – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/


Számos tevékenység [aktivitás] van mennyei egeinken, melyek mindenkire másképpen hatnak. Hónapokon át osztottam meg azt, hogy emberi fajként egy hatalmas átalakuláson megyünk keresztül, ahogy folytatjuk, hogy bírjuk a belső [lelki] utazásunk a lehetőségeit, és hogy felfedezzük azokat a mintákat, melyeket saját kapcsolatainkban teremtettünk. Közületek néhányan talán úgy érzitek, ködön haladtok át. A Szaturnusz a karma bolygója, a teljességé [integritásé], szabályoké és előírásoké, melyek végső ciklusukat teszik meg, mielőtt július 8-án egyenesen nem kezd el haladni. A megmaradó két hét során, lényeges visszanyúlni, és felbecsülni életünket, hogy tisztába kerüljünk azzal, mi teremt egyensúlytalanságot, kudarcérzetet [frusztrációt] és boldogtalanságot, azért, hogy valóban meg tudjuk hozni azokat a változásokat, melyeket szükséges meghoznunk.

Gondosan szemléljétek meg azokat az ügyeket a múltból, melyek a régi minták ismétlését idézik elő számotokra, vizsgáljátok meg, hitetek / hiedelmeitek magja honnan származik. Ha folytattátok ugyanannak a dolognak a megtételét, és ugyanúgy válaszoltatok, mint mindig szoktatok, hatalmas kényelmetlenséget fogtok érezni, hiszen a világegyetem megpróbál előrenyomni benneteket. A Szaturnusz mindnyájunkat arra kér, hogy ENGEDJÉTEK EL! Töröljétek tisztára a lapot, gyógyítsátok meg a múltat, azért, hogy meg tudjátok teremteni a jövőt, amikor a Szaturnusz egyenesen halad az újholddal egy időben július 8-án. Teljesen abba kell hagynunk a mások hibáztatását boldogtalanságunkért és kényelmetlenségünkért. Ha folytatjátok az arra való összpontosítást, ami rossz életetekben, a kudarcérzet csupán megmarad!

Néha csupán egy eltérő távlat elnyerésére van szükségünk. Mindnyájan átmentünk időkön, amikor úgy éreztük, elvesztettünk mindent. Mi mind átmentünk küzdelmeken, ahol úgy éreztük, az élet igazságtalanul kezel minket. Talán úgy éreztük, hogy maga az élet árult el bennünket. Ez az emberi tapasztalásunk része. Minden kihívás valójában egy lehetőség lelkünknek a növekedésre. Személyes tapasztalatomból úgy találtam, hogy sokszor a dolgokat csupán más irányból kell megvizsgálnunk.

Az én lelki gyakorlatom az, mely a Föld vallást követi, így mindig a természetből kérem az útmutatást. Saját kudarcérzeteimmel és határozatlanságaimmal küszködve ma reggel, ahogy a planetáris hatások nagyban belém ékelődtek, felismertem, hogy van választásom. Saját önsajnálat partim, melyet én teremtettem, egészen unalmassá vált, mivel én voltam az egyetlen jelenlévő, tehát elhatároztam, azt teszem, amit a legjobban imádok, elmegyek sétálni kedvenc tengerpartomra, hogy meglássam, a látatlan világ mit tartogatna számomra velem megosztani.

Ahogy megkezdtem sétám, itt-ott néhány kincset találtam. Mindig szerettem a természet által felajánlott ajándékokat, melyek az üzletben is kaphatók, különösen azokat, amelyeket a tenger úrnője ajándékoz. Miután abbahagytam ezen ajándékok lemosását a vízben, köszönetet mondtam azért a bizonyos tényért, hogy fizikálisan képes vagyok sétálni a tengerparton, és hogy a tenger ilyen különleges adományokkal ajándékozott meg. Megálltam, hogy figyeljen a nap sziporkázásának szépségét a vízen, és köszönetet mondtam, hogy látom a szépséget mindenütt körülöttem. Elgondolkodtam azokról a bámulatos lelkekről, kik választottak egy utat, melyben magukat az erőszak és háború földjein találják. Mire tekintenek ma? Hamarosan felismertem, milyen áldott vagyok. Gondolkodtam azon, hogyan tudnék valamit visszaadni, hogy segítsek másokon, kik küszködnek, talán hogy segítsek egy állat-szövetségesnek. Ebben a pillanatban egész kilátásom megváltozott, ahogy nekiláttam sétámnak vissza fel, a parton. Meglepetésemre, ugyanaz az út, melyen épp most sétáltam le, még több ajándék kincses mezejét tárta napvilágra. Lehetséges, hogy ez a fény változása volt, azonban ugyanarra az útra pillantottam, egy másik távlatból, és felismertem, hogy oly sokat hagytam ki, amely épp ott volt ösvényemen, melyet nem láttam meg. Mosolyogtam, ahogy azt gondoltam, a természet ismét egy nagyszerű leckét adott nekem éppen. Minderről szól a Szaturnusz utolsó hete a hátrafelé mozgásban [retrográdban]. Vizsgáljátok felül még egyszer életetekben a kihívásokat, és keressétek meg a rátok váró kincseket.

A NÖVEKEDÉS jelenti a bemerészkedést az ismeretlenbe, az ELENGEDÉS a régi levedlését, hogy helyet teremtsünk az újnak. A Szaturnusz a retrográd ciklusában négy hónapot adott számunkra az elmélkedésre, a felülvizsgálatra és lelki ösvényünk felbecsülésére. Az elmúlt sok hónapban a Szaturnusz megmutatott életünkből egy területet, mely iránt felelősséget kell vállalnunk. Bepillantást adtak arról, amit meg kell változtatnunk. Ez az éleslátás lehetett talán nyilvánvaló, vagy szövevényes, azonban megmutattak nekünk életünkben egy helyet, amely az elkötelezettség javára van, és összpontosítottabb állásfoglalás.

Ezen mennyei elegyhez hozzáadva, a Merkúr most indult el visszafelé [retrográdban], és ebben a felülvizsgálati ciklusában lesz július 20-ig. Ennek a retrográdnak az élénksége mindig a legerősebbnek akkor érződik, amikor először halad ebben a helyzetbe. Ez egy pár nappal azelőtt fordul elő, mielőtt a visszafelé irányuló [retrográd] mozgás megkezdődik, és egy pár nappal azelőtt, hogy egyenesen halad. A Merkúr június 26-án indult el visszafelé [retrográdban].

A Merkúr uralja a kommunikációt, a tiszta gondolkodást, az igazságot és az utazást, tehát, amikor a bolygó visszafelé halad, üzemzavarok, késések vannak a kommunikációban, túlságosan érzékennyé és összezavarttá válhatunk. A Merkúr azt uralja, ahogyan érzékeljük és tolmácsoljuk az információt környezetünkből, valamint ahogyan ezt az információt másoknak közvetítjük. A Merkúr hatással bír a beszédre, tárgyalásra, vásárlásra és eladásra, meghallgatásra, hivatalos szerződésekre, dokumentumokra, utazásra, postai szállításra. A döntéshozatalt késztetik állásfoglalásra, tehát szükségtelen azt mondani, hogy nem tanácsos szerződéseket aláírni, elkötelezni magunkat fontos döntéshozatalban, vagy egy új vállalkozást beindítani. A késések és kihívások valószínűbbek a Merkúr retrográdnál.

A Merkúr retrográd pozitív oldala, és hogy ezekkel az energiákkal hogyan dolgozzunk az, hogy ismerjük el ezt egy kiváló időként az újraszervezésre és elmélkedésre. A Merkúr retrográd időszak lehet a kiemelkedett belső tudatosság ideje. Nincs ok a tervek [projektek] felfüggesztésére a Merkúr retrográd ciklusa alatt, csupán legyetek tisztában azzal, hogy nagyon valószínűek a késések, és semmit sem tehettek a folyamat felgyorsítása érdekében. Noha nem ez az eszményi idő új tervek [projektek] beindítására, vagy hogy szerződéseket írjatok alá, egyszerűen azért, mert az, hogy meggondoljátok magatokat, nagyon valószínű, amint a Merkúr egyenesen kezd haladni. Mesébe illő idő ez arra, hogy némileg a „dobozon kívül” gondolkozzunk. Nagyon figyeljetek oda arra, amit mondtok és másoknak kommunikáltok, különösen a Merkúr helyzetei körüli napokban (június 26. és július 20. körül).

Gyakran találom úgy, hogy a Merkúr retrográd arra késztet, hogy egy barlangba akarjak menni a félreértések elkerülése végett. A Merkúr az uralkodó bolygóm, így még erősebben vagyok tisztában a döntéshozatali képességem hiányával, és már régen megtanultam, hogy tartsam a számat csukva, hiszen sok dolgot lehet félretolmácsolni. Sokkal ingerlékenyebbnek érzem magam, sőt még erősebben érzem a szükségét annak, hogy a természetben legyek.

A Merkúr retrográd azt akarja, hogy lelkileg ismét összekapcsoltak legyünk. Egy esélyt biztosít számunkra, hogy életünk különböző területeit ismét átvizsgáljuk, melyeknek talán még egy kis munkára van szükségük, azért, hogy továbbléphessünk. A Merkúr retrográd olyan, mint a csiszolt gyémánt kifényesítése. Most vagyunk tudatában tökéletlenségeinknek, és tőlünk függ, hogy ezt tudatosan követjük keresztül, mely a Szaturnusz nagyon hosszú felülvizsgálati ciklusa után érkezik el. Most semmilyen mennyiségű panaszkodás, vagy mások hibáztatása nem fog segíteni nektek. Teljesen tőlünk függ, hogy kicseréljük a lencsét azon, ahogyan életünkre tekintünk. Fő áttöréseink lehetnek ez idő alatt, ha a retrográd ciklus pozitív szemszögeit használjuk.

Minden nap törekedjetek arra, hogy hálát adjatok azért, amivel igenis rendelkeztek életetekben. Összpontosítsatok arra, ami szebbet teremt majd. Az arra történő összpontosítás, amivel nem rendelkeztek, mélyebbre vonszol benneteket a szakadékba.

Emlékezzetek, az életet arra szánták, hogy ünnep legyen, minden pillanatban, amikor azt választjuk, hogyan szeretnénk megtapasztalni utazásunkat. Mi mind kihívásokon és nehéz időkön megyünk keresztül. Valójában ezek az idők azok, melyek megengedik számunkra a növekedést, és hogy rátaláljunk arra az erőre, melyről nem tudtuk, hogy rendelkezünk vele. Ha hiányt érzékeltek életetekben, menjetek, és tegyetek valamit valaki másért. Még akkor is, ha legyen az egy csésze kávé vásárlása, vagy hogy egy pár virágot vesztek valakinek. Ennek a cselekedete a szegénység tudatának energiáját fogja átváltoztatni a bőség tudatosságába. Ha úgy érzitek, valaki elárult, vagy hiányt éreztek egy kapcsolatban, időtöket önként ajánljátok fel, hogy másoknak szeretetet adjatok, lehet az egy idősgondozó létesítményben, vagy egy állatmenhelyen. Ez képes megfordítani az energiát, ahogy a szeretet kifejezésre juttatásaivá váltok. Ha nem tudtok rálelni a szépségre világotokban, ültessetek el valamit egy kertben. A magok elvetésének cselekedete emlékeztetni fogja tudatalattitokat, hogy a jövőnek ültetitek el a magokat. Legnagyobb felelősségünk folytatja, hogy tisztázza a múltat, így váljatok a szeretet nagyszerűbb edényeivé [porhüvelyeié], és irányfényeivé. Soha senki sem mondta azt, hogy ez az élet könnyű lesz, viszont minden bizonnyal egy érdekes kaland lehet.

Varázslatos visszapillantó ciklust kívánva,

Szeretet és szivárványok, Robbyne

Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-nal a www.whitewolfjourneys.com honlapon.


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/

Translated by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumi-tudatossag.blogspot.hu/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/


Nincsenek megjegyzések: