2013. május 18., szombat

Ling Guang, a lelkiség fénytemploma


Ling Guang, a lelkiség fénytemploma


Sződd a hálót!

Fehér Farkas utazásai


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Ling Guang the Spiritual Light Temple  – May, 14, 2013  – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/


Nagyon izgatottan ébredtem fel e reggel az előző nap élménye után. MinZi apja egy nagyon különleges lélek volt. Volt egy képem róla, az ősi tudást védelmező kulcsok őrzőjeként. Különleges szervezést végzett számunkra, hogy elutazzunk erre a szent helyre, hogy felhívta a Sárkány-forrást. Itt, ezen a szent helyen volt Buddha foga. Elképzelésem sem volt arról, hogy ez a hely létezik. MingZi apja volt az, aki megosztotta [velünk] azt, hogy ez egy sajátságos hely a hűségesek számára. Amikor először megérkeztünk, elkísértek, hogy találkozzunk a templom lelki [spirituális] vezetőjével.

Megosztottam vele az utat az andara kristállyal, mely elvezetett engem a Föld minden sarkára. Megkérdeztem, vajon adna-e ő is egy különleges áldást a kristálynak. Miután megtekintette a kristályt, megosztotta velünk, hogy a templomban van egy sajátos fehér kristály. Éreztem az  érzelmet felépülni, ahogy a templomhoz vezető lépcsőn lépkedtem. Egy olyan érzés, melyet nem az első alkalommal éreztem, ahogy ezeken a lépcsőkön lépkedtem. Az oltárra akartam helyezni az EB-t, azonban nem engedtek be hátizsákot a templomba, és mielőtt kivettem volna az EB-t, a hátizsákot elvették biztonságos tárolás miatt. Megengedték, hogy az andara kristályt elhelyezzem az oltárra, mivel a kezemben vittem, miután a szerzetes megáldotta. Az általam érzett energia ezen a szent helyen a szeretet hullámait küldte át rajtam, megnyitva szívem. Igen hasonlatosan ahhoz, mint ahogy egy csodaszép lótusz kinyílik, ahogy a nap süt rá, éreztem, hogy fény sugárzik az oltárról. Az oltáron volt Buddha foga, egy üvegdoboz által védelmezve. Úgy éreztem, mintha valóban Buddha jelenlétében állnék, ahogy egy gyengéd nyugalom érkezett most felém. Az egyik ősi sárkányvonalon álltam, ahogy a lában elkezdett rezegni az oltár előtt. Küszködtem könnyeim visszafojtásával, ugyanakkor szívem mosolygott.

Mindenről úgy tűnt, mint egy távoli emlék, ahogy gondolataim elsodródtak onnan, hogy hazatértem, addig, ahogyan ide eljutottam. Elhagytuk a templomot, és elkísértek egy különleges terembe ebédre. Észrevettem egy férfit, ki üdvözölt minket amikor megérkeztünk, és csatlakozott hozzánk ebédre. Egy másik erős kapcsolódást éreztem ezzel a férfival, amikor egymás szemébe néztünk. Mosolya mélyen megérintett. Ebédnél megkérdezte, vajon úgy éreztem-e, mintha hazatértem volna. Ez a megjegyzés volt minden, mely megragadott, és sírásban törtem ki. Érzett egy kapcsolatot velem, és éreztem a kapcsolatom vele. Ismét találtam valakit a múltamból. Ebédnél megosztott velünk egy történetet Buddháról, és ahogyan feltűnik majd, amikor nem őt keressük, hanem rátalálunk önmagunkban a nyugalomra / csendre. Felismertem, hogy oly nagyon túlterhelt voltam érzelemmel a templomban, hogy elfelejtettem megkeresni a fehér kristályt, melyet a szerzetes említett. MingZi a kristályról megkérdezte a férfit, kit oly nagyon ismerősnek éreztem, aki megosztotta [velünk] azt, hogy az oltáron van a fog mellett. Vajon kérhetem-e, hogy visszavigyen minket ebéd után. Éreztem, hogy EB elkezdett rezegni, és felismertem, ez az én esélyem, hogy az EB-t visszavigyem az oltárra. Megkérdeztem MingZi-t, hogy ossza meg a férfival azt, hogy a nagy bölcsesség egy kőlényét hordozom. Egy kicsit beszélt az útról, és a férfi válaszolt, hogy rátehetjük az EB-t az oltárra.

Alig tudtam túljutni az ebéden az emlékezés könnyei, és az előre várakozás közepette, hogy az EB-t beengedték a templomba. Nem tudom miért, még meg is kérdőjeleztem ezt. MingZi-t és engem bekísért a férfi, ki a templom területeit igazgatta.

Várnunk kellett, azért, hogy egyéni bejutásunk legyen, és bevitt minket a belső szobába, mely a kalligráfia ősi tábláit őrizte. Az abszolút középpontban álltam, és éreztem az energiát kiáradni, a Föld haladt át rajtam, fel a mennyekig. Megérintettem az ősi táblákat, és a fényspirál magas rezgését éreztem magamon keresztül. Épp utána engedtek be a szentélybe. Ahogy elhelyeztem az EB-t az oltárra, az egyik szerzetes megkérdezte MingZi-t azt illetően, mi ez az obszidián koponya. Ahogy elmagyarázta, ráhelyeztem kezem az EB-re, és imádkoztam a békéért, békéért és gyógyulásért Kína számára, békéért és gyógyulásért globális közösségünkért, imádkoztam, hogy mindegyikőnk meggyógyíthassa múltját és előreléphessünk jövőnkbe. Ahogy elléptem, a férfi, ki megengedte, hogy visszatérjünk a templomba, elfoglalta helyét az oltárnál, megérintve az EB-t, majd csodálkozva figyeltem, ahogy, mindegyik szerzetes az oltárnál állt sorjában, egyenként megérintve az EB-t és imádkozva. Milyen áldott EB-t kaptam, és milyen ajándékot osztanak meg azon a napon e nem megtervezett találkozás során, vagy inkább azt kellene mondanom, hogy ebben az Isten által levezényelt pillanatban.

Ez csupán a második napja volt egy jelentős utazásnak, mely folytatja a kibontakozását.

Csatlakozz hozzánk holnap, ahogy elutazunk a Mennyek Templomába a Napfogyatkozás miatt.

Sok szeretet, szivárványok és sárkány energia a fenséges Kínából!

Robbyne

Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-nal a www.whitewolfjourneys.com honlapon.


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/

Translated by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumi-tudatossag.blogspot.hu/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/



     

Nincsenek megjegyzések: