2013. május 18., szombat

A dolgok nem mindig olyanok, amilyennek tűnnek



A dolgok nem mindig olyanok, amilyennek tűnnek

Sződd a hálót!

Fehér Farkas utazásai


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Things Are Not Always What They Appear To Be  – May 17, 2013  – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/


A napfogyatkozás reggelén korán keltünk fel, hogy elutazzunk a Mennyország Templomába. Egy izgatottságot éreztem, ahogy a nap elkezdődött, és felismertem, hogy közülünk kilencen fogunk találkozni a templomnál, hogy imádkozzunk a fogyatkozás legmagasabb pontjának idején.

Peking szürke ködben volt az első pár napban, amikor megérkeztünk, azonban ma, az újhold reggelén kék volt az ég, a nap sütött, és minden ragyogónak és élőnek érződött. A városban volt egy energia, mely nem három napig volt.

Beléptünk a Mennyország Templomának területére, és az első dolog, amit láttam, az volt, hogy az idősek Tai Chi-t végeztek. Olyan csodaszép volt látni a folyékony és lassú mozdulataikat, tisztelve a napot és a reggelt. Valahol emlékeimben felvillant egy idő, ahogy egy hegyen állok, köd vesz körül, és Tai Chi-t végzek egy mester tanítóval, aki megosztja velem ezt egy másik időben, melybe visszatértem. Egy idő, amikor minden ember minden vidékről elkezd összejönni. Ez az idő most volt.

Ezen a különleges reggelen lenne az összejövetel MingZi-vel és apjával, mindketten a vezetés egy örökségét hordozták, és az ősi bölcsesség őrzői voltak, valamint volt ott két kínai gyógyító, Mr. Wu és Ji Hong, egy csodálatos és finom lélek, oly tiszta fénnyel Thaiwanból, neve Carol, egy briliáns kínai filmrendező, neve Rain, egy ausztrál filmrendező, neve Marco, Guy és jómagam. A kilenc fontos volt, hiszen a lelkiség felemelkedett száma, emelkedett bölcsességet képviselve, valamint e templommal kapcsolatosan minden a kilences számhoz keveredik. Ez a beteljesedés / befejezés száma, egy ciklus végződésének, ahogy egy új készülődik kezdődni.

Ahogy átmentünk a templomhoz [vezető] kerteken, hamar felismertem, hogy valójában senkit sem engedtek be magába a templomba, mégis tudtam, hogy az andara kristályt be kell helyezni pontosan a közepébe. Régen megtanultam, hogy a dolgok nem mindig olyanok, mint amilyennek tűnnek, és ha a szívünkbe tekintünk, mindig van megoldás. Gyakran nem láthatjuk ezt, mert az ego-elmén keresztül nézünk és csupán az akadályokat és korlátozásokat látjuk meg. Ahogy bepillantottam a templomba, láttam a templom padlóját söprő fiatal hölgyet. Tudtam, hogy épp be kell juttatnom az andara kristályt a templomba, és megkérdeztem MingZi-t, vajon megkérdezné-e a hölgyet, hogy be tudná-e vinni a templomba.

A fiatal nő beleegyezett, azonban azt mondta, hogy folytatnia kell a söprést. Elengedtem egy kuncogást, ahogy felismertem, milyen tökéletes ennek a pillanatnak a jelképrendszere. A fogyatkozás arról szól, hogy söpörjük el a múltat, hogy helyet teremtsünk az új álomnak. Egy álomnak, mely csupán akkor valósul meg, ha szándékaink a szívből érkeznek, és szeretettel áldottak. Ahogy figyeltem, a fiatal hölgy tartotta az andara kristályt, biztonságosan elhelyezte egy piros tarisznyába, egyik kézzel, és úgy látszott, hogy közvetlenül a középponthoz meg, ahogy kecses tánccal söpört, mialatt fogta a söprűt, mely elsöpörte a múltat a másik kézzel. Mindez pontosan abban a pillanatban történt, amikor a fogyatkozás a legmagasabb csúcsán volt.

A lélek sosem hagyja abba, hogy elképesszen engem, ahogy folytatom járni utam ezen az ösvényen, imádkozva a békéért, és a hálót szőve. Egy világos emlékeztető is volt ez, hogy nem számít, mi a hivatásunk, vagy karrierünk, mindnyájunknak külön-külön van célja azzal, hogy itt van. Senki sincs, aki kevesebb, mint a másik, és a legszerényebb lélek is rendelkezhet a legnagyszerűbb sorssal / rendeltetéssel.

Ebben a pillanatban a fiatal hölgy volt az, aki söpört, aki a forrása volt annak, hogy elküldje a látványt, hogy melyet az andara kristályba helyeztek. Csendes módján, ő volt az egyik, ki bejegyzi a sárkány vonalat a minden hitből összegyülekező összes ember elképzelésével. Az andara kristály őrizte a világ minden tájáról való ezrek imáit most. Ez őrizte az egy világ látomását. Őrizte az imát a békéért és a szeretet forrásáért.

Több tennivaló volt a Templom területén, és magunkat az ősi fánál találtuk, ahol sokan jöttek össze, hogy energiát kapjanak. Szükségem volt arra, hogy visszaadjak, énekelnem kellett a fának. Elkezdtem játszani a kristály éneklő tálon, és a fa körül sétáltam. Ahogy daloltam a fának, a fa elkezdett visszaénekelni. Hálás voltam, hogy eljöttünk, és szeretetet küldtünk ennek az ősi őrzőnek.

A fa több száz éves volt. A fa tudta célját, hogy segítsen az emberi világnak, a gyógyító energia kisugárzásával azoknak, kik eljönnek, és csendben megállnak. Vissza akartam adni valamit a látatlan világnak. Hálás voltam, hogy a legsötétebb idők alatt, az elemi világból valók még mindig hittek abban, hogy van elég fény az emberi világban a fény rezgésének megtartásához a Földért. Most mi vagyunk soron, hogy tiszteljük őket. Figyeltem, ahogy sokan kezdtek körénk gyűlni. Az éneklő tál éneke volt az, mely hívta őket.

Végül elsétáltunk az ősi szertartás helyére. Mindegyikőnk céllal járt, a szertartás középpontja körül körözve, körkörösen [spirálisan] felfelé ívelve a három szint mindegyikében. A tetején elhelyeztük szándékunkat mindazért, amik akartunk lenni, és ahogyan be tudnánk teljesíteni sorsunkat az egyéni álmaink valóra váltása révén.

A kilenc kör közepén van egy kő, ahol azt mondják, amikor az egyik kövön megálltok, hangotok a mennyekhez szólhat. Ismét játszottam az éneklő tálon. Ahogy egy tömeg gyűlt össze, Mr. Wu volt az, aki megosztotta a csatlakozókkal azt, hogy „ez a világbékéért van, és a gyógyulásért”. MingZi behozta az EB-t középre, és én bevittem az andara kristályt. A fogyatkozást most ért véget, és a béke új elképzelését írták bele ebbe az ima és imádság hathatós helyszínére.

Kínában e pár napot követően világossá vált, hogy a hegy, mely hívott, és ami álmaimban érkezett, Tibetben van. A gyógyulás a testemben történt meg, mely felkészít engem erre az útra. Itt az idő, hogy az ajtók megnyíljanak. Ámulattal figyeltem, hogy minden kezd tökéletes szinkróniával összejönni, mely helyet teremt számunkra, hogy az EB-t, az obszidián kőlényt és a szeretet kövét elvigyük Tibetbe a telihold / holdfogyatkozásra, a három fogyatkozás harmadikára, mely a Wesak Fesztivál idején történik majd. Azt mondják, hogy e szent esemény idején Tibetben, a Shamballától való energiát kiengedik a Földre Buddhán keresztül. A szertartás során, mely hozzávetőleg fél órán keresztül tart, amely Wesak-ként ismert, Nagy Lények egy csoportja, a faj Tudói, minden Mester a Shamballa-völgy északkeleti részén szerveződik össze, egy lapos kő előtt, melyen egy vízzel töltött kristálytál nyugszik. Egy különleges víz áldást adnak az emberiség egészének és a világ összekapcsolódik.

További információt fogok küldeni erről a szent ünnepről, mely minden hit minden lényéhez tartozik, a május 24. - 25-i igazodást megelőzően. Terveink ismét változnak a szemem előtt, ahogy a szinkrónia eseményeinek más sorozata most Hong Kongba vezet bennünket. Csatlakozz hozzánk holnap, ahogy elutazunk, hogy találkozzunk egy bámulatos lelki [spirituális] vezetővel és az üzenetével, melyet megoszt a világunkért.

Sok szeretet, szivárványok, ahogy az új nap elkezdődik:

Robbyne

Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-nal a www.whitewolfjourneys.com honlapon.


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/

Translated by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumi-tudatossag.blogspot.hu/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések: