2013. február 1., péntek

Sződd a hálót - 2013-01-23




Sződd a hálót!

Fehér Farkas utazásai

2013. január 23.

Itt vagyok, hogy maradjak és változást idézzek elő



Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – I’m Here To Stay and Make the Difference – 23 Jan 2013 – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/


Ahogy ma reggel elkezdődött a napom, egy kicsit rossz hangulatban éreztem magam. Az érzelmek hullámvasútján ültem most sok napig, ahogy az energia következő hulláma áthaladt a kozmikus rácson. A Föld energiáira igen érzékeny lévén, mindig érzem a megtörténő változásokat / váltásokat / elmozdulásokat. Vannak napok, melyek nehezebbnek tűnnek az egyensúly megtalálásához, mint mások, hiszen mindegyikőnk folytatja a fény felemelkedettebb rezgésszámainak egységesítését [integrálását]. Ma az egyik ilyen nap volt.

Némely napokon szükségét érzem annak, hogy lekapcsolódjak a külső világról, és újra feltöltsem elemeimet [akkumulátorom]. Ez egy nap volt, hogy beszéljek tanácsadóimhoz, és némi extra segítséget kérjek. Az elmúlt két hetet a vég nélkülinek tűnő dobozok kicsomagolásával töltöttem. Dobozok, melyek életemet tartalmazták, és két éve raktáron voltak, ahogy a világot utaztam, mint egy cigány, követve tudó szívem útmutatását, magammal vonszolva a mindig türelmes, mindig támogató férjem.

Minden doboz egy energiát és egy emléket tartogatott. Néhány tárgy megdobbantotta szívem, ahogy a régen elveszett dolgok emléke visszaáradt. Az érzelmek hulláma betöltötte gondolataimat. A csudába – gondoltam magamban – még mindig megindítanak a múlt dolgai. Volt az a megbánás érzet, az a vesztéség érzet arról, milyen egyszerű volt az életem hajdan, gondoltam. Bárcsak ne hallottam volna a hangokat, melyek utam vezették. Bárcsak nyugton maradhatnék. Megráztam fejem, és gondoltam, mintha ez nem én lennék. A cigány szellem túl erős, sorsom sosem engedi meg nekem a megállást. A Mesterek hangja sosem csendes. A tudás, hogy épp elkezdtük megálmodni az új álmot, a béke egy érzéséhez visz, azonban mégis, ezen a napon többre volt szükségem. Szükségem volt egy jelre.

Ahogy kikeltem az ágyból, és kinéztem az ablakon a Shasta-hegyre, hálás voltam, hogy a lélek elvezetett engem erre a szent helyre. Társ-teremtettem a világegyetemmel, miután közvetlen útmutatást kaptam Szent Germaine-től, és megjelenítettem a hegy ley vonalain nyugvó három házat, melyben most lakunk. A napfelkelte káprázatos színárnyalata fénybe borítja a hegyet, és vettem egy mély lélegzetet. Ahogy tekintetem elhagyta a hegyet a kocsifelhajtóról lehajtva, ott volt a jelem.

Egy anyamedve és bocsa sétált közvetlenül a ház felé, megerősítve, ez az, ahová szánták, hogy legyek. Az állatok és a zene mindig a jeleim. Számomra a anyamedve jelképezte az Anya Istennőt, és a bocs jelképezte az emberiséget. Az isteni anya istennő ott volt, hogy tápláljon minket, e növekvő fájdalmakon keresztül, ahogy kiterjeszkedtünk mindabba, melyre szántak. Az őz volt az emlékeztetőm, hogy legyek gyengéd magamhoz. Minden napot szeretettel eltölteni, ahogy jön, és mindent szeretettel megközelíteni.

Érkezett a következő jelem, ahogy sokszor, az első dallal, melyet a rádió játszott. Ma úgy tűnt, hogy a szavak közvetlenül szívemnek dalolnak. Kettes számú jel… a dal, mely nekem énekelt… „Nem fogom feladni” [I Won’t Give Up, By Jason Mraz].

A szavak, melyek biztosították az üzenetet, melyet meg kellett hallanom, ahogy gondoltam, saját isteni lelkem beszélt hozzám a dalon keresztül.


Amikor belenézek szemedbe

Olyan, mintha az éjszakai eget nézném
Vagy egy gyönyörű napfelkeltét
Oly sok mindent tartogatnak
És épp, mint az öreg csillagok
Látom, hogy messzire érkeztél
Hogy éppen ott legyél, ahol vagy
Milyen öreg a lelked?

Nem fogom feladni
Még ha az egek zorddá válnak is
Az összes szeretetem adom neked
Még mindig felnézek

És amikor helyre van szükséged
Hogy navigálj
Itt leszek türelmesen, várva arra,
Hogy meglássam, mit találsz

Tanulnunk kell
Isten tudja, hogy érdemesek vagyunk rá
Nem, nem fogom feladni

Nem akarok olyasvalaki lenni, aki oly könnyen elsétál
Azért vagyok itt, hogy maradjak, és végrehajtsam azt a változást, amit tudok
Különbözőségeink sokat tesznek, hogy megtanítsanak minket arra, hogyan használjuk
Az eszközöket és ajándékokat, amikkel bírunk, és sok forog kockán

És a végén, nem törnénk meg, nem égnénk meg
Meg kellett tanulnunk, hogyan hajoljunk meg, anélkül, hogy összeomlanánk
Meg kellett tudnom, mim van, és mi nem vagyok én
És ki vagyok én

Nem fogom feladni a belétek vetett reményt (nem, nem adom fel)
Isten tudja, hogy elég kemény vagyok (kemény vagyok, szeretnek)
Sokat kell tanulnunk (élünk, szeretnek)
Isten tudja, hogy érdemesek vagyunk rá.

Mi, emberi fajként valóban érdemesek vagyunk rá – gondoltam magamban. A látatlan világ egyszer hitt bennünk. Az Isten és Istennő hisz bennünk. Most nekünk van szükségünk arra, hogy higgyünk magunkban. Ez volt minden, amire szükségem volt, hogy megfordítsam a napom. Az Istennő megadta nekem azokat a jeleket, melyre szükségem volt. Az őz finom lelke megérintette szívem szeretettel, és a dal szavai igaznak csengtek.

Amit valóban tudok… az egek zorddá válhatnak az elkövetkező napokban, azonban több nap lesz, amikor a napfény fényesen fog ragyogni. Amíg az ember lelke még mindig hisz, a fény szavainkban tovább fog lángolni fényesen. Amit kétség nélkül tudok, hogy fények milliói lángolnak most fényesen az emberi világból azoknak a szívéből, akik éberek. A kétpólusosság bolygója lévén, mindig lesz árnyék, mely azt kutatja, hogy a fény megérintse, azért, hogy több fény ragyogjon e Föld csillagra; emlékeznünk kell arra, hogy az árnyék felszínre bukkan azért, hogy utat találjon a fényre. „Még mindig sokat kell tanulnunk, azonban Isten tudja, hogy érdemesek vagyunk rá.”

Fényed ragyogjon ma fényesen, és légy gyengéd magadhoz! Az Istennő tudja, érdemes vagy rá.

Szeretet, és a Shasta-hegyről való ametiszt fényének sugarai: Robbyne


Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-nal a www.whitewolfjourneys.com honlapon.


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/

Translated by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumi-tudatossag.blogspot.hu/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések: