2012. szeptember 28., péntek

Sződd a hálót - 2012 szeptember 18

Hatodik nap – az utolsó napunk

A Sors Köve

2012. szeptember 18.

Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Day 6 - The Stone of Destiny – 18 Sep 2012 – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/

Egy napunk maradt hátra, mely egy utazás Edinburg várához, a Sors Kövéhez, és a különleges hegyszoros és tündérbirodalomhoz a kápolna alatt. Első látogatásunk a Nagyteremhez [Grand Hall] történt, ahol az ősi idők lovagjai összegyűltek. Köztünk sétáltak, mintha erre a helyre a lovagok által mutatott bátorságot és erőt kutatva jöttünk volna el. Elutaztunk arra a helyre, mely otthont ad a Sors Kövének. Sok ismeret és rejtély kering e kő körül. Érzem, hogy az embernek rá kell lelnie az igazságra, mely együtt rezeg vele. Néhányan azt mondják, hogy a kő Egyiptomból érkezett, néhányan pedig azt, hogy Írországból. Az ember eldöntheti ezt, amikor előtte megáll.

Az én tanácsom az volt mindenkinek, hogy álljon meg e kő előtt, és jusson el az elhatározásra, hogy teljesen belelépjen sorsába. Nem volt idő tétovázni a félelemből, vagy bizonytalanságból kifolyólag. Többé nem hozhatunk fel ürügyeket azt illetően, miért nem lépünk előre. A vitrinben, mely a Sors Kövét tartalmazza, három tárgy van.

Az egyik a korona, mellyel a múlt királyait koronázták meg. Nekem ez a bölcsesség jelképeként szolgált. Bölcsesség, mely az összes élményből ered, melyet egy lélek betetőz az igazság keresésében.

A második egy fényűző jogar volt egy kristálygömbbel a végén. Ennek a műremeknek az elfogadásához meg kell hozni az elkötelezettséget, hogy a fény embereként, a szeretetnek egy kifejezésre juttatásaként járunk, hordozva a vénuszi minőséget.

A harmadik egy kard volt, mely képviseli a bátorságot, hogy az igazságot kutassuk, és ennek megismerésében egyenesen álljunk meg. Nem megengedve az elterelést, és a káprázatot, hogy az embert kibillentse ösvényéről.

Egyenként mindegyikőnk elfoglalta helyét a Sors Köve előtt, és meghoztuk elkötelezettségünket, hogy az elsőbbség számunkra az, hogy folytassuk rezgéses mezőnk felemelését, és hogy a Szépség Ösvényén járjunk.

Délutánra visszatértünk Roslyn-ba egy záró szertartásra. Még akkor is, ha csupán 21-en maradtunk hátra, éreztük szívünkben a 44 erejét.

Összegyűltünk a nagyanya bölcsesség fa körül, hogy befejező imánkat elmondjuk, és elismerjük a természet szellemeit. Volt egy fa, melyet kivájtak, és sorjában mindegyikőnk beállt a fa belsejébe. A földi energiák erősek voltak, és utolsó ünneplésünket megtettük, újra megalapítva a szövetséget az emberi világ és a látatlan világ között. Egy végső tiszta kvarckristály lényt helyeztek el a folyóban azon a napon, hogy tiszteljük a Nagyanya Bölcsesség Őrzők kérését.

Csoportunkból sokan érezték, hogy hívják a visszatérésre a titokzatos Roslyn kápolnába. Marlis és Ueli gyönyörű furulyájukon játszottak a köveknek az őshonos Amerika földjeiről. Ahogy szívükből játszották a szeretet egyetemes dalát, az általunk megalkotott fényt beleszőtték a hegyszorosba, a kőszentélybe. Azon az éjjelen ünnepeltük Maja születésnapját. Ezt az utazást Charlene és Brenda születésnapjának megünneplésével kezdtük, és most az utazásunkat valójában mindegyikőnk újjászületésének megünneplésével fejezzük be. Utazásunk teljes, a végső 21 most elkezdi szőni a hálót vissza otthonába és közösségébe, örökre megváltozva.

Guy és én elhagytuk Roslyn-t, azzal az útmutatással, hogy folytassuk ezt az utazást azáltal, hogy szőjük a hálót a templomos lovagok által védelmezett e hathatós Istennő helyszínről vissza a Shasta-hegyre. Szent Germain szent ametiszt hegyéről át fogjuk szőni az ibolyaszín fényt Bali smaragdzöld szigetére a 12:12:12 okán. Még mindig van egy pár hely az egyéni sámán utazásra a Shasta-hegyre azok számára, akiket talán hívnak a hegyre októberben, és a hely még mindig nyitva áll azok számára, akik érdeklődnek a 12:12:12 ünneplésben való részvétel iránt Balin a tisztító áldásért a Főpappal 11-én és az ünneplés iránt a szentélyben Bali szívében, Ubud-ban 12:12:12-én. Kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot [robbyne[kukac]whitewolfjourneys.com], ha további információt szeretnél ezen események bármelyikéről.

Számos kérést kaptam a következő évi Avalonba és Skóciába való utazással kapcsolatos információért. Jelenleg koordinálom az utazásokat a látatlan világ varázslatos helyszíneire, és az Istennő szent helyeire Írországba, Skóciába, és a visszatérésre Avalonba 2013-ban. További részletes információt fogok küldeni az elkövetkező hetekben azoknak, akik érdeklődnének.

Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-val a www.whitewolfjourneys.com honlapon.

Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/

Translated into Hungarian by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumitudatossag.blogspot.com/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/

Kérem minden olvasótól, használja józan ítélőképességét! Kérek minden bejegyzést egy bizonyos fokú tisztánlátással kezelni! Tehát, mindenki maga döntsön az üzenetek hitelessége felől. Mindenki vizsgálja meg az üzeneteket, és kérje ki Szíve véleményét, hiszen sosem téved! A fordító / szerkesztő nem vállal felelősséget az üzenetek hitelességéért.

Hopi jóslat

"Amikor a madarak lehullnak az égből, és az állatok pusztulnak,

megannyi színből, osztályból, hitvallásból való emberek egy törzse érkezik majd meg a Földre,

akik cselekedeteik és tetteik által ismét zölddé változtatják a Földet.

Őket a Szivárvány harcosaiként fogják ismerni.”

Hopi jóslat [Forrás: www.earthwisdomfoundation.net]

Red Crow [Vörös Varjú] üzenete a világnak: http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg

A szerzői jogokra vonatkozóan...

Az ezen az oldalon ingyen leközölt cikkeket felhasználni a szerző és a fordító írásos hozzájárulásával lehet.