2012. szeptember 25., kedd

Sződd a hálót - 2012 szeptember 17


Roslyn – A felemelkedett beavatás helye



Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Day 5 – Roslyn - The Place of High Initiation – 17 Sep 2012 – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/


Mivel sokan hazatértek, hogy szőjék a hálót, 21-en folytatták az utazást Skóciába. Azon a napon érkeztünk meg, amikor a napkitörések elérték az elektromágneses rácsot, és Stonehenge és Avebury felemelkedett energiáiból érkezve, drámai megrázkódtatás érte minden egyes személy energiamezejét. Meglehetősen gyorsan kellett átcsoportosítani, hogy ugyanazt az összetartozó energiát létrehozzuk, melyet a 44 fős csoportként éreztünk. Éppen a Chalice forrásnál az utolsó szertartásunkat követően, mivel drága barátom és csodálatos útmutatóm, Jamie elbúcsúzott, éreztem, hogy az energia elkezdett oly finoman elveszni a csoport erejéből. Sürgető volt, hogy a 21 fő ugyanazt a fényt tudja megőrizni, melyet 44-ként teremtettünk.

Van egy talány Roslyn körül. Tudtam, hogy a varázslat érkezhet akár kora reggel, mielőtt a tömegek összegyűlnek, vagy későn, amikor a tömeg szétoszlik. Azt választottam, hogy Roslyn-ban maradunk két éjszakára, hogy valóban átérezzük ennek a helynek az energiáját. Nem csupán Roslyn Kápolnájáét, hanem fontosabban, a vidékéét. A földi energiák egészen erősek ezen a tájékon, és van a varázslatnak egy másik helye is épp a kápolna alatt.

A kápolna az ősi bölcsesség kő könyve, minden részbe bevésve, és azok, akik nyílt szívvel lépnek be, megfejthetik az üzeneteket.

A múlt templomos lovagjainak felemelkedett beavatásának egy helye volt, és egy hatalmas jelentőséggel bír számomra, hiszen a rejtély e helyére elvezettek 2004-ben, Anna Mitchel Hedges-sel és a Mitchel Hedges kristálykoponyával való hathatós találkozást követően.

Ez a második találkozásom volt Annával, miután áttelepült Toronto városán kívülre, mely ismét mozgásba hozta utazásom. Az idő szó szerint megállt, és ami számomra óráknak tűnt, csupán percek voltak, ahogy megengedték nekem, hogy a Mitchell Hedges kristálykoponyával üldögéljek. Anna valahogyan tudta, hogy az obszidián kőlény oltalmazójává válok, melyet EB-ként ismernek, és visszahívott engem, hogy legyek a koponyával.

Ahogy a kristálykoponya előtt ültem, olyan volt, mintha átléptem volna egy kaput, és magam úgy találtam, hogy egy hölgy látogatott meg, akiről később megtudtam, hogy Elisabeth St. Claire volt. A Roslyn kápolna titkainak egyik őrzője. Életem drámaian megváltozott az első találkozás után ebben a kápolnában 2004-ben, ahogy visszaemlékszem, hogy egy másik 44 fős csoporttal végrehajtottunk egy szertartást a kriptában a kápolna alatt. Most, nyolc évvel később, ismét visszatértem az andara kristállyal.

Három hely van, mely meglehetősen lényeges a spirituális zarándoklat okán, amikor Roslyn-ba utazunk, azonban ezeket nem szükségszerűen mondják el a hivatalos idegenvezetők, és nem is teszik közzé. Az egyik a szögletkő, mely köré az egész kápolnát építették. Szerencsés az az ember, aki ráállhat a kőre a sarokkő alatt, a másoktól való zavaró hatások nélkül, és érezheti az összes összefutó ley vonal csatlakozását. Hatalmas hatással bír a személy újra igazodására, aki nyugalomban áll.

Csoportunk késő délután lépett be a kápolnába, épp, amikor egy túra kezdődött. Tudtam, fontos minden embernek, hogy a második energiapont alatt álljon, melyet a Vénusz csillagként ismernek. Várnom kellett, míg a kápolna valahogyan üressé válik. Ismételten, erő jön, amikor az ember egyedül van a Csillag alatt.

A csoportból sokan szinte azonnal mély érzelmeket éreztek, amikor beléptek a varázslat e helyére. Csendesen távoztam, és egyedül találtam magam a csillag alatt. Egész lényemet a feltétel nélküli szeretet hulláma töltötte el. Amikor a túra befejeződött, egyenként intettem a csoportnak, hogy sorjában mindenki álljon a csillag alá. A csillag közelében elhelyezkedve található a harmadik jelentős pont a kápolnában, melyet kaptárként ismernek.

Azt mondják, hogy méhek érkeztek a Vénuszról, és repülés közben a szárnyuk hangrezgése képes visszaállítani az egyensúlyt. A méhek haldokolnak, és senki sem tudja, miért. Hiszem, hogy ez azért van, mert a szeretet rezgésének legyengítése volt itt a bolygón, és egyszerűen nem lehetnek a szeretet rezgése nélkül. Itt van az, ahol a mi munkánk elkezdődik. Június Vénusz tranzitjával, ha mindnyájan elkötelezettek vagyunk, akkor azzá az emberré válhatunk, aki világra hozza a Vénusz minőségeit, a harmóniát, egyensúlyt, alkotókészséget, szenvedélyt és szeretetet.

A legfontosabb célunknak annak kell lenni, hogy rezgésünket felemeljük egy szintre, ahol mi lehetünk a szeretetnek a kifejezése, és akupunktúrás tűként szolgáljunk minden lépéssel, melyet megteszünk földanyánkon. A Méhkas szintén egy portálként szolgál, melyet teljesen aktiváltak a 11:11:11 idején. Elhoztam az Andara kristályt, és a méhkas alatt álltam, teletöltve a szeretet energiájával, mely ez időben érkezett. Az andarát most visszaviszik a Shasta-hegyre, és utána Balira a 12:12:12 okán.

Reméltem, hogy a kápolna teljesen kiürül, és a csoport egy része képes lemenni a kriptába, ahol egy gyönyörű fénykört formáltunk. Az energia, mely beáradt abba a körbe, meglepően erős volt, és tudtam, hogy mindenki megváltozott. Egyenként elfoglaltuk helyünket a beavató kövön, és kötelezettséget vállaltunk úgy, ahogyan a múlt templomos lovagjai tették.

Ahogy elhagytuk a kápolnát, üdvözölt a kápolna őrzője, William. Mindnyájunkat feltöltött örömmel, ahogy feltűnt, elismertek az imáink és szándékaink miatt, melyet mozgásba hoztunk mélyen a földben, a kápolna alatt. Éreztem, hogy a templomos lovagok velünk járnak azon a napon, ahogy elhagytuk a kápolna kertjeit, és tudtam, hogy e helyre visszatérek 2013-ban. Lesznek mások, akik készek megtenni a végső beavatásukat végzetükbe.


Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-val a www.whitewolfjourneys.com honlapon.



Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/



Translated into Hungarian by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumitudatossag.blogspot.com/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/



Nincsenek megjegyzések: