2012. szeptember 17., hétfő

Sződd a hálót - 2012 szeptember 12

A fehér sárkány

Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Day 2 - The White Dragon – 12 Sep 2012 – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/

Második nap - A fehér sárkány

Egy másik pompás napra ébredtünk, megajándékozva egy ragyogó időjárással, ahogy folytattuk zarándoklatunkat a fennkölt vidéken útban Tintagel, és Merlin barlangja felé. Itt csatlakoztunk egymáshoz, megidézve a fehér sárkányt, mely bennünket más birodalmakba tudott elvinni. Szent Germaine jelenléte volt érezhető, hiszen ez a bölcsesség barlangja, és az ember kaphat útmutatást. Sokan töltődtek fel erős érzelmekkel, könnyek gördültek le azoknak az arcán, akik emlékeztek, és ráébredtek igazságukra.

Ahogy csoportként a csendben ültünk, és megidéztük Merlin jelenlétét, a barlang ibolyaszínű fénnyel vált megvilágítottá. Olyan ragyogó volt ez az ibolya fény, hogy sok fotón vált láthatóvá. A varázslat emlékezete kavargott mindenki tudatában.

A fehér sárkány feltűnt a barlang falán, és mindenki érezte a nagy mágustól a varázslatot, ahogy megérintette őket szívükben. A barlang egy hely arra, hogy leüljünk csendben, és összegyűjtsük a múlt bölcsességét. … hogy emlékezzünk a természet világának varázslatára, egy belső útra vissza a forráshoz, az isteni önvalónkkal való újra egyesülésként.

Itt létrehoztunk egy kört, és ahogy a nagyanya bölcsesség őrzők kérték, egy kvarckristályt adtunk szívről szívre, belehelyezve imánkat és összpontosított szándékunkat, hogy megalkossuk az egység energiáját, és újra alapítsuk a szövetséget az emberi világ és a természet világa között. Nicola és Denise egy kristály adományt tett most, imánkat vissza a tengerbe tartva. Oly gyönyörű energia töltötte meg mindnyájunk szívét, és láttam, hogy a csoport szorosabban kötődik egymáshoz. Nem számított, hogy vajon angolul, vagy németül beszélek-e; a szeretet egyetemes nyelvét osztották meg egymással, ahogy ki-ki állásfoglalást tett, hogy járja az ítélkezés nélküli Szépség Ösvényét. Szerettem volna órákig maradni itt, ahogy tudom, hogy sokan mások ugyanígy éreztek, azonban utazásunk még nem fejeződött be e varázslatos napon. Tiszta volt számomra, hogy a következő évben vissza fogok térni, ahogy többen ébrednek fel, és érzik a hívást, hogy visszatérjenek a varázslat e helyére. Ez az iskolájává válna 2013 tanításainak megosztásához.

Folytattuk zarándoklatunkat az egyik általam leginkább kedvelt helyre. Szent Nectan hegyszorosa, a kiemelés egy varázslatos világa és a nagy gyógyulás forrása. Egy hely, ahol évekkel ezelőtt találkoztam egy különleges lénnyel az elvarázsolt világból, aki visszatért az [Egyesült] Államokba velem, és a közelemben maradt. Átsétáltunk a hegyszoroson csendesen, figyelve a természetet és a növények és fák szellemének hangját. Néhányan csendben ültek a vízforrás közelében. Amikor átsétálsz egy megigézett [keskeny] völgyön csendben, és a tündérek csapatának felajánlást teszel, meghallhatod dalukat szívedben. Különleges gyógynövényeket hoztam a Shasta-hegyről, és mindnyájunk virág lelkeket ajándékozott e varázslatos hegyszoros lényeinek.

Amikor elérkeztünk a vízeséshez, levettük cipőnket, hogy megtapasztaljuk a gyógyító vizeket, és elidőzzünk, hogy befogadjuk a folyóvíz erejét / hatalmát. Ismételten egyesültünk, hogy elhelyezzük imáinkat és szándékainkat egy gyönyörű kvarckristály lénybe, odatéve a vízesés kívánság odújába. Éreztem, hogy a természet egésze dalolt körülöttünk, és sokan fotózták le az ünneplésben hozzánk kapcsolódó természet lényeit.

Egy másik varázslatos nap volt, és mi mindnyájan teljesnek éreztük magunkat csodás utazásunkkal a természetben. Izgatottak voltunk, hogy visszatérjünk a Holbrook Ház elvarázsolt vidékére, hogy részünk legyen a vacsorában és felkészüljünk a másnapi kora reggelre, amikor meglátogatjuk Stonhenge belső szentélyét a napfelkelte idején.

Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-val a www.whitewolfjourneys.com honlapon.

Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/