2012. szeptember 17., hétfő

Sződd a hálót - 2012 szeptember 12

A fehér sárkány

Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Weave the Web – Day 2 - The White Dragon – 12 Sep 2012 – White Wolf Journeys – http://www.whitewolfjourneys.com/

Második nap - A fehér sárkány

Egy másik pompás napra ébredtünk, megajándékozva egy ragyogó időjárással, ahogy folytattuk zarándoklatunkat a fennkölt vidéken útban Tintagel, és Merlin barlangja felé. Itt csatlakoztunk egymáshoz, megidézve a fehér sárkányt, mely bennünket más birodalmakba tudott elvinni. Szent Germaine jelenléte volt érezhető, hiszen ez a bölcsesség barlangja, és az ember kaphat útmutatást. Sokan töltődtek fel erős érzelmekkel, könnyek gördültek le azoknak az arcán, akik emlékeztek, és ráébredtek igazságukra.

Ahogy csoportként a csendben ültünk, és megidéztük Merlin jelenlétét, a barlang ibolyaszínű fénnyel vált megvilágítottá. Olyan ragyogó volt ez az ibolya fény, hogy sok fotón vált láthatóvá. A varázslat emlékezete kavargott mindenki tudatában.

A fehér sárkány feltűnt a barlang falán, és mindenki érezte a nagy mágustól a varázslatot, ahogy megérintette őket szívükben. A barlang egy hely arra, hogy leüljünk csendben, és összegyűjtsük a múlt bölcsességét. … hogy emlékezzünk a természet világának varázslatára, egy belső útra vissza a forráshoz, az isteni önvalónkkal való újra egyesülésként.

Itt létrehoztunk egy kört, és ahogy a nagyanya bölcsesség őrzők kérték, egy kvarckristályt adtunk szívről szívre, belehelyezve imánkat és összpontosított szándékunkat, hogy megalkossuk az egység energiáját, és újra alapítsuk a szövetséget az emberi világ és a természet világa között. Nicola és Denise egy kristály adományt tett most, imánkat vissza a tengerbe tartva. Oly gyönyörű energia töltötte meg mindnyájunk szívét, és láttam, hogy a csoport szorosabban kötődik egymáshoz. Nem számított, hogy vajon angolul, vagy németül beszélek-e; a szeretet egyetemes nyelvét osztották meg egymással, ahogy ki-ki állásfoglalást tett, hogy járja az ítélkezés nélküli Szépség Ösvényét. Szerettem volna órákig maradni itt, ahogy tudom, hogy sokan mások ugyanígy éreztek, azonban utazásunk még nem fejeződött be e varázslatos napon. Tiszta volt számomra, hogy a következő évben vissza fogok térni, ahogy többen ébrednek fel, és érzik a hívást, hogy visszatérjenek a varázslat e helyére. Ez az iskolájává válna 2013 tanításainak megosztásához.

Folytattuk zarándoklatunkat az egyik általam leginkább kedvelt helyre. Szent Nectan hegyszorosa, a kiemelés egy varázslatos világa és a nagy gyógyulás forrása. Egy hely, ahol évekkel ezelőtt találkoztam egy különleges lénnyel az elvarázsolt világból, aki visszatért az [Egyesült] Államokba velem, és a közelemben maradt. Átsétáltunk a hegyszoroson csendesen, figyelve a természetet és a növények és fák szellemének hangját. Néhányan csendben ültek a vízforrás közelében. Amikor átsétálsz egy megigézett [keskeny] völgyön csendben, és a tündérek csapatának felajánlást teszel, meghallhatod dalukat szívedben. Különleges gyógynövényeket hoztam a Shasta-hegyről, és mindnyájunk virág lelkeket ajándékozott e varázslatos hegyszoros lényeinek.

Amikor elérkeztünk a vízeséshez, levettük cipőnket, hogy megtapasztaljuk a gyógyító vizeket, és elidőzzünk, hogy befogadjuk a folyóvíz erejét / hatalmát. Ismételten egyesültünk, hogy elhelyezzük imáinkat és szándékainkat egy gyönyörű kvarckristály lénybe, odatéve a vízesés kívánság odújába. Éreztem, hogy a természet egésze dalolt körülöttünk, és sokan fotózták le az ünneplésben hozzánk kapcsolódó természet lényeit.

Egy másik varázslatos nap volt, és mi mindnyájan teljesnek éreztük magunkat csodás utazásunkkal a természetben. Izgatottak voltunk, hogy visszatérjünk a Holbrook Ház elvarázsolt vidékére, hogy részünk legyen a vacsorában és felkészüljünk a másnapi kora reggelre, amikor meglátogatjuk Stonhenge belső szentélyét a napfelkelte idején.

Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-val a www.whitewolfjourneys.com honlapon.

Copyright © 2012 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/

Translated into Hungarian by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa
Tudatosság – http://univerzumitudatossag.blogspot.com/
Fénytevő – http://fenytevo.blogspot.com/

Kérem minden olvasótól, használja józan ítélőképességét! Kérek minden bejegyzést egy bizonyos fokú tisztánlátással kezelni! Tehát, mindenki maga döntsön az üzenetek hitelessége felől. Mindenki vizsgálja meg az üzeneteket, és kérje ki Szíve véleményét, hiszen sosem téved! A fordító / szerkesztő nem vállal felelősséget az üzenetek hitelességéért.

Hopi jóslat

"Amikor a madarak lehullnak az égből, és az állatok pusztulnak,

megannyi színből, osztályból, hitvallásból való emberek egy törzse érkezik majd meg a Földre,

akik cselekedeteik és tetteik által ismét zölddé változtatják a Földet.

Őket a Szivárvány harcosaiként fogják ismerni.”

Hopi jóslat [Forrás: www.earthwisdomfoundation.net]

Red Crow [Vörös Varjú] üzenete a világnak: http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg

A szerzői jogokra vonatkozóan...

Az ezen az oldalon ingyen leközölt cikkeket felhasználni a szerző és a fordító írásos hozzájárulásával lehet.